Re: [WINNT] Małe update - Re: Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Małe update - Re: Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 18 Dec 2013 00:40:28 +0100

Użytkownik "Przemysław Ryk" <przemyslaw.ryk@gmail.com> napisał w wiadomości news:190zsexkh7pk7$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info...

Pełen mirror dysku z tego komputera jak rozumiem już zrobiłeś? :)

Przecież pisałem... Odpada wszelka manipulacja wewnątrz. Komp jeśli uziemiony, to nie dłużej, niż na 10-15 minut, a jeśli dłużej, to MUSI być realne przywrócenie jego sprawności przez kogokolwiek, kto sie do niego dotknie, nie dłużej, niż w ciągu czasu potrzebnego na restart. Nawet przez moją Mamę, gdyby ją los w to miejscce rzucił, wspartą conajwyżej moim telefonicznym kierowaniem co i gdzie kliknąć. Pchanie zawartych tam informacji przez USB, jedyne możliwe na zewnątrz, określiłem delikatnie, jako "powiedzmy, czasochłonne", a na to pozwolić sobie nie mogę. Jedyne, co wchodzi w rachubę, to ściśnięcie partycji (miejsce jest, sprawdziłem), skopiowanie jej w wolne miejsce (nawet dwa razy na wszelki zaś) i obróbka, po tym przywrócenie stanu wymaganego.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.