[WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Mon, 9 Dec 2013 23:40:22 +0100
Hmm, może nie aż tak dramatycznie... komp nie mój, 64bit, konto użytkownika. Do konta admina nie idzie się dostać, brak hasła.

Czołem, problem jest taki, że ot tak to system dobrze żwawo chodzi, mocna maszyna, Lenovo pecet zintegrowany z monitorem, nie wyłuskałem typu, zrobię to niebawem. Jeszcze tydzień temu, po włożeniu pena i uruchomieniu eksploratora, można było normalnie poruszać się po jego zawartości. Dziś, wprawdzie literki napędów pojawiają się (Modem Huawei E3131 czyli Aero2, program sterujący modemem nie został zainstalowany, dalej wykażę, że to nie ma znaczenia, jaki pen), ale próba wejścia powoduje, że zielony pasek postępu na początku idzie szybko, ale zaraz zwalnia, by pod sam koniec zmrozić się i można sobie czekać... Można to przerwać, ale wtedy nici z wczytania zawartości katalogu, nie tak obfitej, kilkadziesiąt plików, ok. 4GB razem. Można próbować dostać się od "dupy" strony, ale raczej mało to wygodne, a ze wględu na miejsce, w jakim ten komp stoi, odpada taki sposób użycia. To MUSI zadziałać właściwie po włożeniu pena i nie czynić ŻADNYCH trudności. Nie dość tego, nawet po wyjęciu pena, eksplorator wołowacieje i nie można zamknąć systemu. Ściślej, wywołać zamknięcie można, ale można sobie czekać, czekać, czekać... Partycja boot sprawdzona logicznie i fizycznie, jest OK, partycja system logicznie jest dobra, nośnik sprawdzę niebawem. Rzecz dzieje się nie tylko po włożeniu mojego pena, ale i dowolnego innego - zejście z C: skutkuje tym zielonym, mrożącym się paskiem... To samo zrobione w trybie awaryjym śmiga galanto. Wirusów nie ma, system jest chroniony ESETem, na bieżąco aktualizowanym. (Choć jego wpływu nie wykluczam, jednak odpada jego odinstalowanie, czy reinstalacja, a wyłączyć się nie da - ma swoje hasło którego nie mam), on mi ładnie po włożeniu pyta o przeskanowanie, jak potwierdzam, uwija się z tym w kilka sekund, więc to chyba nie tu. Będę jeszcze badać temat, sprobuję podejrzeć, czy np. nie wisi jakaś niedokończona instalacja (choć IMAO nie powinno to mieć znaczącego wpywu na "zmrażalność" kompa), może gdzieś trzeba będzie zrobić myk z odinstalowaniem i pozwoleniem na wciągnięcie z powrotem jakiegoś urządzenia? Spróbuję się z tym uporać, jak znam życie, to jakiś banał, co siedzi z boczku i się po cichu perfidnie śmieje :) Peny chodzą z innymi kompami, karta w moim chodzi bezproblemowo w aparacie - miałem kłopot ściągnąć z aparatu film, musiałem w trybie awaryjnym. Komp dziczeje/wołowacieje po włożeniu pena i dzikość ta nie mija mu po wyjęciu. Ma duże kłopoty z odświeżeniem listy napędów (robi to z dużą zwłoką, albo wręcz, dopiero po naciśnięciu F5, albo i w ogóle, stara lista potrafi kilka minut wisieć wisieć i inne programy dziwią się, że nie znalazły takiego napędu, który się dla nich kliknęło). Tak, jakby może mu coś w sieci wisiało... ale nie widzę takich rzeczy... ale i to spróbuję prześwietlić. Na co zwrócić uwagę? W7 nie mam tak praktycznie obeznanego, jak XP, a całkowicie odpada położenie systemu od nowa. Przebolałbym, gdyby to tylko mój pen miał "konflikt". Ale inne też straciły dobre relacje z kompem... Porty sprawne. Jutro wezmę jeszcze jednego pena do testów.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.