Re: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 7 chce się wysrać? (Pendrive - nie jest zły)
From: Adam <a.g@poczta.onet.pl>
Date: Tue, 10 Dec 2013 11:59:01 +0100
W dniu 2013-12-09 23:40, ACMM-033 pisze:
Hmm, może nie aż tak dramatycznie... komp nie mój, 64bit, konto
użytkownika. Do konta admina nie idzie się dostać, brak hasła.

Czołem, problem jest taki, że ot tak to system dobrze żwawo chodzi,
mocna maszyna, Lenovo pecet zintegrowany z monitorem, nie wyłuskałem
typu, zrobię to niebawem.
Jeszcze tydzień temu, po włożeniu pena i uruchomieniu eksploratora,
można było normalnie poruszać się po jego zawartości.
Dziś, wprawdzie literki napędów pojawiają się (Modem Huawei E3131 czyli
Aero2, program sterujący modemem nie został zainstalowany, dalej wykażę,
że to nie ma znaczenia, jaki pen), ale próba wejścia powoduje, że

Specyzuj:

problem jest _tylko_ po włożeniu pendrive, czy też problem jest zarówno po włożeniu pendrive, jak i po włożeniu modemu.

Jeśli problem zarówno z pendrive jak i z modemem:
E3131 (nie znam go) ma złącze SD. Czy w złączu jest jakaś karta? Wtedy modem "robi" też za pendrajwa.
Czy włożenie samego modemu (z wyjętą kartą SD) powoduje problem?

(...)
Na co zwrócić uwagę? W7 nie mam tak praktycznie obeznanego, jak XP, a
całkowicie odpada położenie systemu od nowa. Przebolałbym, gdyby to
tylko mój pen miał "konflikt". Ale inne też straciły dobre relacje z
kompem... Porty sprawne. Jutro wezmę jeszcze jednego pena do testów.

Czy w logach systemowych są jakieś wpisy?

Zobacz w Menadżerze Urządzeń, czy nie ma "tysięcy" zarejestrowanych, a nieobecnych wpisów.
Wrzuć do batcha:

set devmgr_show_nonpresent_devices=1
start devmgmt.msc

zawołaj go i każ pokazać ukryte urządzenia.
Wykasuj ukryte i niepotrzebne.

PS.
Oczywiście wiem, że SD może być w trzech rozmiarach i trzech wersjach szybkościowych.

--
Pozdrawiam.

Adam.