Re: [WINNT] plik stronicowania (tuning słabeusza)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] plik stronicowania (tuning słabeusza)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Wed, 23 Oct 2013 13:34:13 +0200

Użytkownik "robot" <robot@vnruvenreege.pl> napisał w wiadomości news:l47trr$v3j$1@node1.news.atman.pl...
Moja subiektywna opinia:

Jeden plik stronicowania.

Zasadniczo jeden na dysk. Jeśli rozczłonkuje się to na kilka dysków, to ma to szansę nieco przyspieszyć.

To na której partycji, i czy stały rozmiar praktycznie nie robi różnicy.
Ale ogólnie najważniejsza jest ilość ramu.

ZDECYDOWANIE.

Jak programy i system zeżrą Ci cały ram to możesz ten plik stronicowania
razem z ready boostem nawet w kosmosie umieścić, a nic to nie pomoże.

Takowoż. Zasadniczo, pierwsza rzecz, którą chcę kupić swemu laptopowi, to dokupić mu pamięci. Potem dysk, którego mam bardzo za mało, ale jeszcze o brak miejsca nie pyszczy. Dopiero na końcu procek. Sytuacja, gdy system wszystko musi młócić przez swapa, by w ogóle przeżyć, do najlepszych zdecydowanie nie należy. Da się, ale to robota dla "masochistów"...

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.