Re: [WINNT] plik stronicowania (tuning słabeusza)

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] plik stronicowania (tuning słabeusza)
From: "ACMM-033" <valhalla@interia.pl>
Date: Thu, 24 Oct 2013 17:00:55 +0200

Użytkownik "BQB" <adres@anty.spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości news:52682aba$0$2170$65785112@news.neostrada.pl...
W dniu 2013-10-22 23:06, cac pisze:

[ciach]
Wszyscy mówią o większej ilości pamięci, ale windows 7 starter obsługuje do maksymalnie 2GB. ZTCC procesor również 2GB. Z własnego doświadczenia

To mu dołożyć, aby tyle było, wtedy maszyna powinna już sobie radzić, nie będzie jej tak bardzo ograniczało posiadanie za małej ilości RAM. BTW. Zrobiłem już manewr z wyrzuceniem swapa na zewnętrzną, nieoliterkowaną partycję, napiszę osobno opis, jak to poszło. Pragnę nadmienić, że robiłem to pod XP, więc na pewno pod V,W7, W8 itd. trzeba mędzie odpowiednio inaczej operować - w szczegółach. Ogólne manewry powinny być takie same. No, to zabieram się do pisania.

--
ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.

<Pop. w WÄ…tku] Aktualny WÄ…tek [Nast. w WÄ…tku>