[WINNT] Nie działa audio w Windows 7 64-bit

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: [WINNT] Nie działa audio w Windows 7 64-bit
From: OMSON <omson@interia.pl>
Date: Wed, 23 Oct 2013 13:39:54 +0200
Panowie, miał kto taki problem, że przestało odtwarzać audio przez ASIO w Windows 7 64-bit? Działało sobie wszystko ok, aż tu nagle cisza, z okazjonalnymi potrzaskiwaniami... Poszła reinstalka sterowników karty (ESI UGM96 - próbowałem z v2.3 i v3.0 ze strony producenta), zresetowałem ustawienia firewalla systemowego - nawet odinstalowałem Avast 9 Pro całkowicie na czas dociekania problemu. I nic. Macie jakieś pomysły?

Pzdr, OMSON

P.S. Nie działa tez przez MME, WDM i WASPI - tylko integra Realteka odtwarza. Sam interfejs ESI jest sprawny, bo działa normalnie podpięty pod innego kompa.

P.P.S. Moje domniemanie - to przyblokowanie ważnej biblioteki podczas rutynowego skanowania Avastem (zanim go odinstalowałem). Niestety nie wpadłem na to, żeby sprawdzić historię, zanim go usunąłem, a reinstalacja nowego Avasta niczego nie wnosi.

---
ochrona avast! Antivirus jest aktywna.