Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne
From: z <z@z.pl>
Date: Thu, 11 Jul 2013 23:49:49 +0200
W dniu 2013-07-11 23:23, GLaF pisze:
Mam u nich konto. Mam też na plikostradzie, kilka kont na pobieraczku i
paru innych oszukańczych serwisach, których już nie pamiętam. Konta
zakładałem z pełną świadomością, żeby pozajmować trochę ich zasoby
(zwłaszcza ludzkie) i podrażnić trochę oszustów. Każdy straszył sądem, ale
nikt do sądu się nie wybierał.
Oni żerują tylko na ludzkiej niewiedzy, naiwności i strachu. Żadna z tych
oszukańczych firm nie zamierza pozywać swoich "dłużników" do sądu.
UOKiK robi swoje, ale procesy sądowe ciągną się latami, a kary są
symboliczne.

Wiem jak to działa ale taki odważny to nie jestem.
Biorąc pod uwagę jak ostatnio można naginać przepisy prawne, może się okazać że umowa jest umowa a UOKIKi jakieś nierychliwe i komornik na koncie. (Patrz urzędy skarbowe ochoczo kładące łapę na emeryturach staruszków za nie płacenie abonamentu RTV)