Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne
From: GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
Date: Thu, 11 Jul 2013 23:23:56 +0200
Dnia Thu, 11 Jul 2013 11:05:35 +0200, z napisał(a):

> i ostrzeżenie o nieaktualnym Flash player - Kłamstwo!!!
> a potem już pięknie złodziejska strona
> https://www.dobre-programy.pl/register_p1124_Adobe_Flash_Player_11

Mam u nich konto. Mam też na plikostradzie, kilka kont na pobieraczku i
paru innych oszukańczych serwisach, których już nie pamiętam. Konta
zakładałem z pełną świadomością, żeby pozajmować trochę ich zasoby
(zwłaszcza ludzkie) i podrażnić trochę oszustów. Każdy straszył sądem, ale
nikt do sądu się nie wybierał.
Oni żerują tylko na ludzkiej niewiedzy, naiwności i strachu. Żadna z tych
oszukańczych firm nie zamierza pozywać swoich "dłużników" do sądu.
UOKiK robi swoje, ale procesy sądowe ciągną się latami, a kary są
symboliczne.

--
GLaF