Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne
From: GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
Date: Fri, 12 Jul 2013 00:00:15 +0200
Dnia Thu, 11 Jul 2013 23:49:49 +0200, z napisał(a):

> Wiem jak to działa ale taki odważny to nie jestem.
> Biorąc pod uwagę jak ostatnio można naginać przepisy prawne, może się
> okazać że umowa jest umowa a UOKIKi jakieś nierychliwe i komornik na koncie.
> (Patrz urzędy skarbowe ochoczo kładące łapę na emeryturach staruszków za
> nie płacenie abonamentu RTV)

Owszem, zdarzają się sędziowie, którzy są idiotami lub są skorumpowani. Ale
moje ryzyko, to tylko kilkaset złotych, a właściciel firmy, którego
oszustwo mogę bez trudu udowodnić, ryzykuje wieloletnią odsiadkę (art. 286
KK).
Ale przyznaję - przy zakładaniu konta w nowym oszukańczym serwisie zawsze
jest pewien dreszczyk emocji, czy aby nie trafię na "lepszego cwaniaka". No
risk - no fun ;)

--
GLaF