Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Thu, 11 Jul 2013 16:05:58 +0200

Użytkownik "z" <z@z.pl> napisał w wiadomości news:51de9fe1$0$1452$65785112@news.neostrada.pl...
Głupota głupotą.
Mnie, dość świadomego użytkownika (często nawet ci mniej świadomi mają mnie za jakiegoś purystę, troglodytę co nie idzie z duchem czasu) wku... te wszystkie bary, paski, wyszukiwarki tak natarczywie pchające się do mojego systemu. Czasem po prostu wystarczy "omsknąć się myszką i wlazło. A tych marketingowców co wymyślają socjotechniczne sztuczki wieszałbym za ...

Ja bym prawnie zakazał takich rzeczy. A za jaja, czy "fajfusa" (by Ogniomistrz Kaleń) to też bym wieszał. No, ale ja jestem z tych antyfejsbukowych, nie mam tam konta i nie będę mieć, nawet domenę w przeglądarce zablokowałem. Coraz więcej programów, Flash Player, FOXIT READER (pierwsze, co robię po instalacji, to z hukiem wyrzucam wtyczkę fejsbukową, program ten też zresztą swojego "tulbara" dokleja, zdaje mi się, ze to kopia ASK toolbara), Avast (dodaje Chrome i chyba coś jeszcze), itd. Klientowi mającemu toolbary mówię, że póki ma takie coś, nie mogę mu zagwarantować poprawnego działania komputera. Nawet Google na liście wyników czasem pokazuje jakieś pierdy z ask.com...