Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] [OT] "pobieraczki" coraz bardziej bezczelne
From: GLaF <glaf@niema.takiego.numeru.pl>
Date: Fri, 12 Jul 2013 18:15:31 +0200
Dnia Fri, 12 Jul 2013 09:16:24 +0200, xcpy napisał(a):

> Nie wierze, ze zalozyles konta podajac wszystkie, prawdziwe dane :P.

Moje dane uważam za zbyt cenne, żeby je podawać byle komu ;)

> Jaki risk jak podales nieprawdziwe / niepelne dane? :P

Zdaję sobie sprawę, że ryzyko z mojej strony jest praktycznie żadne. Ale
mniej świadomi użytkownicy mogą się przestraszyć takich maili od
pobieraczka (zacytuję fragment):

Pragnę poinformować, iż rezultatem wewnętrznego postępowania wyjaśniającego
oraz weryfikacyjnego jest uzasadnione podejrzenie, że podczas rejestracji w
serwisie Pobieraczek.pl zostały podane nieprawdziwe lub niekompletne dane
osobowe. Warto nadmienić, iż zgodnie z art. 286. § 1. Kodeksu Karnego (Dz.
U. Nr 88 poz. 553), podawanie fałszywych danych osobowych mające na celu
wprowadzenie w błąd drugiej Strony umowy nosi przesłankę oszustwa i podlega
karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Mając na uwadze powyższe
pragnę zawiadomić, iż podanie nieprawdziwych danych, może stanowić
przesłankę do zawiadomienia właściwych organów ścigania oraz wszczęcia
postępowania karnego.

--
GLaF