Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Tue, 21 May 2013 12:57:24 +0200

Użytkownik "R.e.m.e.K" <go@dev.null> napisał w wiadomości news:519b1427$0$26693$65785112@news.neostrada.pl...
Dnia Tue, 21 May 2013 02:16:59 +0200, 1634Racine napisał(a):

[....]od kilkunastu lat uzywam The Bata,

żeby tak jeszcze grupy obslugiwal co najmniej na poziomie OE...

Mętnie mi po głowie chodzi, że jest jakaś metoda (inna, niż bramka mail-news), aby przystosować Nietoperza do newsów. Ale to daaawno było, więc już pozapominałem...

Do grup mam 40tude, nic lepszego nie spotkalem.
btw Zazwyczaj jak cos jest do wszystkiego to jest ...no wlasnie.

Dialog jest rzeczywiście świetny do newsów, dopóki... pisałem już o poważnej wadzie w obsłudze binarek, wada ta nie zawsze wychodzi. Na ogromny plus - obsługa yEnc, na ogromny minus - binarki w pewnych sytuacjach. W tekstowych wada ta nie ujawnia się.