Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 21 May 2013 12:17:11 +0200
Dnia Tue, 21 May 2013 04:13:55 +0200, 1634Racine napisał(a):

> masz jakies wlasne porownanie z ms office 2000pro?

> dlaczego nie 2007

> dlaczego?
>
> mnie nie chodzi o zdanie sprawy z progresji w numeracji uzywanej, ale o jej
> przyczyny i oby byly pochodna jakosci. Czyli: bo ver. y  jest lepsza od ver.
> x,a jest tak dlatego, ze

Dla jednego będzie lepszy, bo ma więcej funkcji i jest bardziej rozbudowanym
pakietem, dla kogoś innego będzie to wadą. Wobec czego należy sobie po
prostu zadać pytanie, na ile wykorzystuje się dane narzędzie i na tej
podstawie decydować o wyborze wersji. Używasz Office 2000 i jego możliwości
najzupełniej Ci wystarczają? To na cholerę chcesz się przesiadać na
2007/2010/2013? Ba - może wręcz LibreOffice okaże się narzędziem kompletnie
zaspokajającym Twoje potrzeby?

[ Nie dyskutuj z nikim, kto ma nad Tobą pół litra przewagi.                ]
[                               (z bloga Internetowego Obserwatora Mediów) ]