Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] ktory M.Office dla w7 uwazacie za ok
From: "1634Racine" <1634@Racine.pl>
Date: Tue, 21 May 2013 13:21:19 +0200
Przemysław Ryk in jlgrih5p2z7t.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info">news:jlgrih5p2z7t.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
[.........]
Używasz Office
2000 i jego możliwości najzupełniej Ci wystarczają? To na cholerę chcesz
się przesiadać na 2007/2010/2013?

zapewne wyczajam sprawe przed przejsciem na w7 x64, 2000pro na w7 to (z pewnoscia?) via xmode,a raczej chce pozniej unikac wirtualnosci.

Ba - może wręcz LibreOffice okaże się
narzędziem kompletnie zaspokajającym Twoje potrzeby?

byc moze; jednakowoz jesli juz - to zdecydowanie apache, jesli juz cos open;

a problem nie polega na tym, czy mnie wystarczy, ale na tym, czy innym wystarczy papier slany ode mnie z pakietu open i wiadomo,ze u odbiorcy z MOffice roznie z tym bywa. O tym problemie _banalnym_ ,a takze o apache vs. libre duzo merytorycznych txt-ow w sieci.