Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: Jacek Maciejewski <jacmac@go2.pl>
Date: Sun, 12 May 2013 08:57:08 +0200
Dnia Sun, 12 May 2013 01:27:38 +0200, Przemysław Ryk napisał(a):

> Niejednokrotnie program zgłupiał przy pobieraniu maila z załącznikiem. Przy
> próbie otworzenia dostawałem komunikat, że załącznik ma nieznany rozmiar i
> nie da się go otworzyć. Czasami pomagało dopiero kilkukrotne wejście i
> wyjście z danego folderu, czasami restart programu.
>
> Pobieranie poczty i jej filtrowanie jakoś specjalnie szybko nie przebiega.
> Widać wręcz, jak maile lądują w Inbox i dopiero są przerzucane do innych
> folderów. Mnie się tak myśli, że filtr to powinien pocztę sprawdzać od razu
> podczas ściągania i jeżeli się klasyfikuje do danego filtra - od razu go
> [...]

Zgroza bierze jak to czytam. Na szczęście nie musiałemTh. próbować :) Jak
się tak teraz zastanawiam czy mnie coś wnerwia w Opera/M2 to muszę
powiedzieć że nic :) choć na początku trzeba się było nieco dostosować.
Oj, bym zapomniał - nie idzie lub nie umiem przenieść z jednej do drugiej
Opery kryteriów spamu.
--
Jacek