Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Tue, 21 May 2013 17:10:49 +0200

Użytkownik "1634Racine" <1634@Racine.pl> napisał w wiadomości news:519b60c9$3$26699$65785112@news.neostrada.pl...
Mętnie mi po głowie chodzi, że jest jakaś metoda (inna, niż bramka mail-news), aby przystosować Nietoperza do newsów. Ale to daaawno było,
więc  już pozapominałem...

ja "pamietam" mygate.

No właśnie, bardzo możliwe, że to mi się kołacze. Miałem wszakże na mysli nieprotezowanie się zewnętrznymi bramkami.

(podstawa u mnie: posty i maile w jednym :)

Gdyby OE nie miał pewnych błędów i niedoróbek... ("BEGIN" jest tu najmniejszym problemem, ale przydało by się, by to było do końca poprawione, a nie tylko trochę) np. nieprawidłowa obsługa "kupy", czyli Quoted-Printable, brak obługi yEnc (jest "yProxy", ale to zawsze proteza), średnio dobra plonkownica (ale jeszcze mi się nie przepełniła - max 4096 pozycji), mało intuicyjne (choć działające i wykorzystuję to) filtrowanie, ale za to nie rozpierdziela zasobów, jak niektóre inne, jak też jest mniej od innych wrażliwy na niewłaściwe kodowanie nadchodzących wiadomości (i całkiem ładnie ucina ogonki (zadanie kata na lace, hi hi), jeśli przyjdzie mu wysyłać w pierwszej "isolatce", czy us-ascii). Mnie przede wszystkim potrzeba programu mającego opcję "przekaż dalej jako załącznik", do zasilania plonkownicy u dostawcy usług poczty (choć newsserwer wyłączyli :P)