Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Windows 8 i poczta pop3.
From: "Anerys" <spam.nie.jest@spoko.pl>
Date: Mon, 13 May 2013 16:42:58 +0200

Użytkownik "Krystek" <spamtrap@krystek.art.pl> napisał w wiadomości news:kmqptd$rfm$1@node1.news.atman.pl...
Może Hellcore Mailer? - <http://www.hellcore-mailer.pl/index.php?p=hcm>

Mam z tym programem doświadczenia niemal wyłacznie negatywne, chciałem
zastąpić nim obecny w systemie OE (*). Niedziałająca plonkownika, mimo
ustawienia i zatwierdzenia reguł puszcza spam, kłopoty z filtrowaniem
wiadomości (oczywiście, nie działały należycie), mało stabilny...

No nieźle, nieźle. Niezłe przeboje. Dobrze wiedzieć. Ja go kiedyś używałem, ale to moje używanie nie wyszło poza fazę testowania.

Ja nie moge wykluczyć, że akurat tylko ja miałem tego pecha. Ale jak pisałem, próbowałem z helpami, które (powiedzmy że...) były na stronie, a raczej ich nie było, akurat tych części, które były mi potrzebne do poustawiania. To nie było 5-minutowe bawienie się, tylko dobre kilka dni próbowałem coś z tym zrobić. Niby mogłem napisać do autora, ale błędów było tyle, że zrezygnowałem. Kiedyś próbowałem programu Kaufman Mail Warrior, wydawał się obiecujący dla prostych celów, ale miał na sztywno ISOlatkę nr 1, zamiast, jak u nas potrzeba, nr 2, nie szło przestawić. No i krzaczył przez to. Ale to już tak dawno było, że pozapominałem działania... Program mały - mieści się na dyskietce, nie pamiętam, czy freeware, czy shareware, ok. 0.6MB OIDP. W tej swojej prostocie nie był chyba jednak tak upierdliwy jak HM. Kompanem KMW dla newsów jest Kaufman Pravda, tylko on jest chyba shareware. Też ma na sztywno isolatkę nr 1.