Re: [WINNT] Brak procedury __CxxFrameHandler3 w msvcrt.dll

To: winnt@man.lodz.pl
Subject: Re: [WINNT] Brak procedury __CxxFrameHandler3 w msvcrt.dll
From: "radekp@konto.pl" <radekp@konto.pl>
Date: Fri, 17 May 2013 12:17:37 +0200
Sun, 17 Mar 2013 23:09:48 +0100, w <ki5evv$jsq$1@news.icpnet.pl>, "Grzegorz
Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> Wygląda na to, że głupi deinstalator usunął biblioteki runtime'u VC++.
> Zainstaluj Microsoft Visual C++ 2008 Redistributable Package, ewentualnie
> nowsze, np. 2010 albo 2012.

Późno, ale problemem faktycznie było VC++. Prawdopodobnie miałem jakieś niezbyt
właściwe wersje -- pomogło usunięcie BitDefendera, potem wszystkich bibliotek
VC++, na końcu instalacja BitDefendera, który sam sobie dociągnął słuszne
biblioteki VC++.

  • Re: [WINNT] Brak procedury __CxxFrameHandler3 w msvcrt.dll, radekp@konto.pl <=