Juz burdel a nie tylko bałagan w netii

Autor: Łukasz Grim <luken_nospam_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 11:42:26 MET

Witam

Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie
tylko bałagan ale totalny burdel. Wysłanie umowy do nich kurierem
gwarantuje tylko to że nie zaginie ona w transporcie ale już u nich w
biurze.
Skusiłem się niestety na ich medialny szum i zdecydowałem się podpisać
umowę o telefon i internet. Umowy zostały zawarte z dniem 10 listopada.
Z ciekawości po 25 listopada zadzwoniłem na infolinie i co się okazało
umowa o telefon jest zarejestrowana a umowa i internet zaginęła. Po
wielu telefonach i interwencjach 7 grudnia miała się już odnaleźć i
zostać przesłana do pilnej realizacji. Jednak nie doceniłem głupoty
pracowników netii i jak się okazało dopiero 14 grudnia przesłano ją do
realizacji ale to już niestety jest po 30 dniowym okresie jaki maja na
uruchomienie usługi. Widać dla netii klient to tylko zbędny balast i
lepiej niech się wynosi do konkurencji bo im tylko przeszkadza.

Każdy kto chce z nimi podpisać umowę lepiej niech uważa bo w tej firmie
głupota kwitnie jeszcze bardziej niż w tp !!!

Pozdrawiam
Łukasz

PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)