Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii

Autor: cze, skont stukash ? <brak_at_adresu.chroni.przed.spamem.z.neostrady>
Data: Thu 20 Dec 2007 - 22:18:38 MET

Łukasz Grim pisze:
> Witam
>
> Po długich bojach z netią muszę stwierdzić ze u nich panuje już nie
> tylko bałagan ale totalny burdel. Wysłanie umowy do nich kurierem
> gwarantuje tylko to że nie zaginie ona w transporcie ale już u nich w
> biurze.
> Skusiłem się niestety na ich medialny szum i zdecydowałem się podpisać
> umowę o telefon i internet. Umowy zostały zawarte z dniem 10 listopada.
> Z ciekawości po 25 listopada zadzwoniłem na infolinie i co się okazało
> umowa o telefon jest zarejestrowana a umowa i internet zaginęła. Po
> [...]

to ja dorzuce swoje trzy grosze:

w 2006 roku mielismy swiatlo od netii (12Mbit), ktoregos dnia
zapragnelismy miec 20Mbit. przez ok 1,5 miesiaca nie moglismy sie
doprosic ani oferty, ani zwiekszenia lacza. rozwiazalismy umowe i
wzielismy gts (ktory dzis jest padaczka jakich malo) po tym jak juz
mielismy dzialajace lacze z gtsu odezwala sie netia z lepsza oferta niz
gts, ale bylo juz po ptakach. dzis likwidujemy gts i wracamy do netii
(usluga metro ethernet), tym razem chcemy 50-60Mbit, podpisalismy umowe
i ... czekamy juz miesiac, az ktos przyjedzie z konwerterem za 200 pln i
poda nam adresacje.

i teraz najlepsze: konwerter ktory zdalismy rok temu podwykonawcy netii
(mamy protokol), zaginal. trudno, zdarza sie dadza inny. nic podobnego,
najpierw tydzien spychologii ze to my caly czas mamy ten konwerter i go
nie oddalismy, teraz sie okazuje ze taka firma jak netia, nie wyda
nowego urzadzenia dopoki nie znajdzie sie stare. my czekamy bo
potrzebujemy megabitow, a klienci zaczynaja powoli straszyc rezygnacja.
gdyby gts dzialal jak rok temu (zagranica) to bysmy wzieli gts, a netie
kopneli w dupe.

proponowalismy ze kupimy sami ten konwerter, ale otrzymalismy kolejne
zapewnienie ze lepsza perspektywa, sama przyjedzie (juz jutro, juz zaraz)

ja rozumiem ze bsa i ze lepiej jest wcisnac komus internet za darmo, a
'potem i tak cie dorwiemy' jak to ktos wczesniej ladnie okreslil.

nic, czekamy do swiat, a potem poszukamy jeszcze lepszej perspektywy.