Re: Juz burdel a nie tylko bałagan w netii

Autor: futszaK <futszak_at_post.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 15:45:07 MET

Łukasz Grim wrote:

> [...]
> Z ciekawości po 25 listopada zadzwoniłem na infolinie i co się okazało
> umowa o telefon jest zarejestrowana a umowa i internet zaginęła. Po
> wielu telefonach i interwencjach 7 grudnia miała się już odnaleźć i
> zostać przesłana do pilnej realizacji. Jednak nie doceniłem głupoty
> pracowników netii i jak się okazało dopiero 14 grudnia przesłano ją do
> realizacji ale to już niestety jest po 30 dniowym okresie jaki maja na
> uruchomienie usługi. Widać dla netii klient to tylko zbędny balast i
> lepiej niech się wynosi do konkurencji bo im tylko przeszkadza.

brakuje ludzi, wszedzie brakuje ludzi do pracy, a ciagle obnizanie cen
do niczego dobrego nie prowadzi. ladnie wyglada na reklamach bo to
(zrobienie reklam) niewiele kosztuje ale..... o ile kiedy sie posiada
STM-x w swiat i STM-y do klientow koncowych (via tepsiane BSA) to
sklikanie klientom megabita czy paru nie generuje jakichs wielkich
kosztow, o tyle umowe z klientem trzeba wklepac do systemu, usluge
uruchomic i tak dalej i tak dalej, a do tego sa juz potrzebni ludzie, a
ludziom trzeba zaplacic, a jak sie rozdaje pieniadze klientom za
podpisanie cyrografu to potem ich brakuje na wlasciwa ich obsluge

> Każdy kto chce z nimi podpisać umowę lepiej niech uważa bo w tej firmie
> głupota kwitnie jeszcze bardziej niż w tp !!!

to nie glupota, ale zle skalkulowanie kosztow

> PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)

GTS czy multimo ?

futszaK