Łukasz Grim wrote:
> Skusiłem się niestety na ich medialny szum i zdecydowałem się podpisać
> umowę o telefon i internet. Umowy zostały zawarte z dniem 10 listopada.
> Z ciekawości po 25 listopada zadzwoniłem na infolinie i co się okazało
> umowa o telefon jest zarejestrowana a umowa i internet zaginęła. Po
> wielu telefonach i interwencjach 7 grudnia miała się już odnaleźć i
> zostać przesłana do pilnej realizacji. Jednak nie doceniłem głupoty
> pracowników netii i jak się okazało dopiero 14 grudnia przesłano ją do
> realizacji ale to już niestety jest po 30 dniowym okresie jaki maja na
> uruchomienie usługi. Widać dla netii klient to tylko zbędny balast i
> lepiej niech się wynosi do konkurencji bo im tylko przeszkadza.
brakuje ludzi, wszedzie brakuje ludzi do pracy, a ciagle obnizanie cen
do niczego dobrego nie prowadzi. ladnie wyglada na reklamach bo to
(zrobienie reklam) niewiele kosztuje ale..... o ile kiedy sie posiada
STM-x w swiat i STM-y do klientow koncowych (via tepsiane BSA) to
sklikanie klientom megabita czy paru nie generuje jakichs wielkich
kosztow, o tyle umowe z klientem trzeba wklepac do systemu, usluge
uruchomic i tak dalej i tak dalej, a do tego sa juz potrzebni ludzie, a
ludziom trzeba zaplacic, a jak sie rozdaje pieniadze klientom za
podpisanie cyrografu to potem ich brakuje na wlasciwa ich obsluge
> Każdy kto chce z nimi podpisać umowę lepiej niech uważa bo w tej firmie
> głupota kwitnie jeszcze bardziej niż w tp !!!
to nie glupota, ale zle skalkulowanie kosztow
> PS. Zobaczymy jak do obsługi klienta podejdzie GTS ;)
GTS czy multimo ?
futszaK
Received on Tue Dec 18 21:50:11 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 18 Dec 2007 - 22:40:01 MET