Re: Handel danymi Osobowymi w internecie.

Autor: TaKeN TaKeNoWsKi <taken[cut>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 10:42:40 MET

> co do Real'i i innych tego typu marketów to oni nie rozdają reklam
> imiennie,
> a wynajmują sobie człowieka który ma po prostu 'obskoczyć' dany rejon
> i wszystkim wepchnąć do skrzynek. Ja osobiście nie widzę związku
> między Internetem, a w/w marketem, chyba, że ta reklama przyszła
> opakowana w koperte, a na kopercie widnieje imię, nazwisko i adres.

Dokladnie o tym mowie.
Wczoraj w skrzynce znalazlem koperte swiateczna - na zewnatrz nic nie pisze
ze to od REAL czy cos takiego, na niej napisane moje imie, nazwisko,
dokladny adres, a w srodku reklama REALa - jakie maja produkty swiateczne
itp...
Co ciekawe nigdy nie dostawalem wczesniej tego typu reklam do domu dopiero
po rejestracji na 2 DUZYCH serwisach dostalem.
Mieszkam pod tym adresem od 20 lat wiec sadze ze to nie przypadek lecz po
prostu handel danymi kwitnie juz w internecie!!
Pozdro!