Re: ProFuturo sprzedane

Autor: Jacek M. <news2_at_uSuNtOyantar.net>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 01:27:38 MET
Message-ID: <do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl>
Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"

W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
przez Pawel Szymanski:
[...]
>
> poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.

Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

-- 
Pozdrawiam, J. Maślanka
Received on Sun Dec 18 01:30:21 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Dec 2005 - 01:40:02 MET