Re: ProFuturo sprzedane

Autor: Pawel Rutkowski <spam_nie_at_Nl.Ol.Sl.Pl.Al.M.rsc.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 10:09:30 MET
Message-ID: <slrndqa9qa.mge.spam_nie@rsc.pl>
Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2

On 2005-12-18, Jacek M. <news2@uSuNtOyantar.net> wrote:
>> podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
>> piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta,
> ciężko z nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że
> przyczyną problemów były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś
> od helpdesku?

hmm... odebrania telefonu ?

Pozdrawiam
Pawel

-- 
Pawel Rutkowski
Received on Sun Dec 18 10:10:22 2005

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Dec 2005 - 10:40:02 MET