Re: ProFuturo sprzedane

Autor: Pawel Szymanski <pawel_at_nospam-noadres.pl>
Data: Sat 17 Dec 2005 - 23:52:07 MET

On 2005-12-16, Sied@r <siedar_no_spam@safenet.pl> wrote:
> Pawel Szymanski napisał(a):
[ciach]

> w zeszlym roku jak pierwszy snieg (ciezki, mokry spadl) rowniez -
> stanelo cale futuro w Wawie.

oj nie cale - z tego co pamietam ja wtedy nie mialem problemow.
pamietam awarie gdy chyba jakis router im padl.
ja mam 700-900m od nadajnika i pogoda nigdy nie miala wplywu na dzialanie
lacza.

> wiec nie zwalili tylko - faktycznie dla tych urzadzen i czestotliwosci
> mokry gesty snieg - jest zabujczy.

poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w piatek
po 3 godzinach mi sie to nie udalo.

--
Paweł Szymański
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,