Jacek M. napisał(a):
> W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> przez Pawel Szymanski:
> [...]
>
>>poza tym chodzi mi bardziej o kwestie helpdesku.
>>podczas poprzednich awarii mialem szanse sie dodzwonic na helpdesk, w
>>piatek po 3 godzinach mi sie to nie udalo.
>
>
> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
> nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
> były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?
informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie padal snieg ?
informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za maly margines ?
(podanie terminu zmiany anten/linku)
informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po dachu
(Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od supportu Crowleya
jak zglosil problemy o 1 w nocy)
-- MateuszReceived on Sun Dec 18 11:10:17 2005
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Sun 18 Dec 2005 - 11:40:02 MET