Re: ProFuturo sprzedane

Autor: Mateusz Swatek <mateo_at_ip24.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 11:08:37 MET

Jacek M. napisał(a):
> W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> przez Pawel Szymanski:
> [...]
>

> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
> nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
> były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

informacji ze pada snieg i Wy nic nie mozecie z tym zrobic ?
informacji ze prosze sie uspokoic i usiasc, tak juz bedzie jak bedzie padal snieg ?
informacji ze ktos popelnil blad i zestawiony link ma za maly margines ?
(podanie terminu zmiany anten/linku)
informacji ze jak klient chce na juz to zeby wzial miotle i biegal po dachu
(Prezes jednej krakowskiej firmy dostal podobna propozycje od supportu Crowleya
jak zglosil problemy o 1 w nocy)

--
Mateusz