Re: ProFuturo sprzedane

Autor: Pawel Szymanski <pawel_at_nospam-noadres.pl>
Data: Mon 19 Dec 2005 - 00:23:10 MET

On 2005-12-18, Jacek M. <news2@uSuNtOyantar.net> wrote:
> W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> przez Pawel Szymanski:
> [...]
>
> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko z
> nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
> były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?

informacji o tym. zamiast muzyczki (ktora sluchalem przez 3h)
mozna bylo nagrac komunikat o awarii - nie powinno byc to bardzo
skomplikowane technicznie, a prosze mi uwierzyc, bardzo by np. mnie
uspokoilo.
rozumiem, ze infolinia mogla byc przeciazona ale nagranie takiej
wiadomosci w moim przypadku by pomoglo (przez 3h nie mialem bladego
pojecia czy awaria jest u mnie czy u Panstwa, czy ktos sie tym
zajmuje, co ja spowodowalo, jakie sa szanse na jej rychle usuniecie,
itp.). nie mowiac o tym, ze moj handlowiec gdy do niego zadzwonilem
nie zajaknal sie ani slowem o jakiejkolwiek awarii, po czym przestal
odbierac telefon.
moze trudno w to uwierzyc ale przez ten brak informacji ponioslem
konkretne straty finansowe.

Pozdrawiam

--
Paweł Szymański
"Bądź uczynny, pomagaj innym - a wtedy wszyscy wokół pomyślą,