Re: ProFuturo sprzedane

Autor: <arez_at_neostrada.pl>
Data: Sun 18 Dec 2005 - 10:30:09 MET

Użytkownik "Jacek M." <news2@uSuNtOyantar.net> napisał w wiadomości
news:do2adl$fuo$1@opal.futuro.pl...
>W odpowiedzi na <news:slrndq95mh.kfg.pawel@podspodem.art.pl> popełnione
> przez Pawel Szymanski:
> [...]
>
> Te zastrzeżenia są zrozumiałe i przyjmując punkt widzenia klienta, ciężko
> nimi dyskutować. Z ciekawości zapytam - zakładając, że przyczyną problemów
> były _trwające_ opady śniegu, czego oczekiwałbyś od helpdesku?
>
> --
> Pozdrawiam, J. Maślanka

Panie Maślanka,

Bylem waszym klientem i wlasnie przez takie glupie gadanie nie jestem.
Tego czego bym oczekiwal od helpdesku w takich sytuacjach
TO PROFESJONALNE PODEJSCIE DO KLIENTA.
a nie taki poziom jaki prezentujecie.
Moze powinniscie nazwe zmienic na HELLDESK.
Rola helpdesku polega na przekazanie maksymalnej ilosci informacji
klientowi, a nie tylko na przyjeciu zgloszenia, z ktorym i tak nic nie
robicie.
I na tworzeniu pozytywnych relacji z klientem - awaria awarią, ale rola
konsultanta polega tez na tym, zeby uspokoic klienta.
Skoro HelpDesk PRO-Futuro nie ma nawet bezposredniego kontaktu do Dzialu
Utrzymania Sieci,
ani do Administratorow, zeby na biezaco sprawdzic awarie - tak mi kiedys sam
Pan telefonicznie powiedzial
to gdzie tu mozna mowic o profesjonalizmie. (albo to byla sciema :-)
Kiedys chcialem uzyskac informacje, czy moj terminal LMDS jest "zlinkowany"
z baza.
Kulturalne zdanie jakie kiedys tez od was uslyszalem - "Pan zakloca prace
naszego HelpDesku",
a to tylko dlatego uslyszalem, ze zadzwonilem drugi raz w ciagu godziny w
tej samej sprawie :-)
Futuro tez ma fajny zwyczaj, o czym pewnie niewielu wie, ze awarie, przed
ktorymi rozkladaja rece,
zamydlaja stwierdzeniem "Pan przeciez nie ma wykupionego SLA u nas" :-)
Podalbym jeszcze pare przykladow "oczekiwan", ale to juz by bylo OFFTOPIC.

A pisze o tym na forum, gdyz sam Pan sie zapytal "czego oczekiwalbys od
helpdesku?".

Na szczescie teraz korzystam z uslug CDP i ATM. Tam personel jest na
szczescie przeszkolony
do wspolpracy z klientem.

Pozdrawiam, AreZ