Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 14:46:47 MET DST

Samotnik <samotnik@samotnia.eu.org> wrote:

> Ponegocjuj. Osiedlówki teraz trzęsą portkami w obliczu nowej neostrady
> 128, która oferuje na ogół wyższy poziom usług za podobną cenę.

Wyższy poziom usług? Śmiechy warte.

Ja po aferze TPSA<->POL34 poleciłbym każde łącze jako lepsze od TPSA,
byle tylko osiedlówka nie była wpięta do TPSA. Za takie zagrywki TPSA
należy się dożywotni bojkot.

Nie mówiąc o tym że po takich akcjach nigdy nie wiadomo kiedy znowu na
coś takiego gdzieś wpadną. Od tego bagna jakim jest TPSA radzę się
trzymać daleko, nawet 64k za 100 PLN w osiedlówce (byle wpiętej gdzie
indziej niż TPSA) jest lepszą ofertą niż neostrada, bo może się okazać
że ze "wspaniałego" 512 kbps pewnego dnia będziesz z interesujących
Cie miejsc wyciągał 5 kbps.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl