Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 15:51:03 MET DST

Przemysław Maciuszko <sal@hell.pl> wrote:

> To ciekawa teoria. Z tego co wiem - większości użytkowników TPSA _poprawił_
> się routing do POL-34 (przez świat).

Nie wiem jak jest teraz, ale luty-marzec-kwiecień była tragedia.
Najważniejsze jest jednak to że było to działanie _umyślne_.
Zasługuje to na szczególne potępienie, i trzymanie się od tej firmy
tak daleko jak to możliwe.

> Ta uwaga może się równie dobrze tyczyć każdego operatora.

Owszem, u każdego operatora _może_ tyczyć a u TPSA _na_pewno_ się
tyczyło. Dlatego nigdy nie wybrałbym TPSA jeśli miałbym jakikolwiek
wybór.

Po drugie najważniejsze jest to że u każdego operatora jeżeli to
nastąpi to będzie to najwyżej wynikiem oszczędności czy
niedopatrzenia.

A w przypadku TPSA było to wynikiem umyślnego działania, chociaż
uprzednio było dobrze. Był to wręcz terroryzm. Z takimi nie warto
zadzierać, i nie warto nabierać się na ich "512 k", bo pewnega dnia
można stać się ofiarą tepsianego terroryzmu.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl