Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 14:28:35 MET DST

W artykule <slrncctsnf.s26.jpopl@bokowka.bialystok> Jacek Popławski napisał(a):
> Co radzicie?

Idź to tego całego BOKu, czy jak to tam się teraz nazywa (są chyba dwa we
Wrocławiu jeszcze, jedno na Powstańców, drugie na Dubois albo w
okolicach). Oni tam chcą koniecznie wykazać swoją przydatność w oblicz
BlueLine i załatwiają sprawy od ręki, naprawdę. Ja trzy miesiące
załatwiałem via blueline, a na Powstańców załatwiłem w 4 dni.

> Męczyć się bez sieci kolejny miesiąc, spróbować w Dialogu

Jeśli nie dają u Ciebie tego ichniego DSL, to odpuść.

> czy w
> lokalnej sieci? W przypadku TPSA nie będzie problemów z rezygnacją z usługi
> (wynajmuję mieszkanie, więc to dla mnie ważne). Podłączenie do lokalnej sieci
> to 400zł (potem opłaty są niskie, ale prędkość też),

Ponegocjuj. Osiedlówki teraz trzęsą portkami w obliczu nowej neostrady
128, która oferuje na ogół wyższy poziom usług za podobną cenę. Ja bym
chciał instalację za złotówkę + brak jakiejkolwiek lojalki i uważam, że to
jest wykonalne ;-)

Jakie osiedle?

--
Samotnik