Re: zakładania telefonu ciąg dalszy

Autor: Samotnik <samotnik_at_samotnia.eu.org>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 16:26:49 MET DST

W artykule <20040615124647.2C8D.c.NOFFLE%miernik@ctnet.pl.local> Miernik napisał(a):

> Wyższy poziom usług? Śmiechy warte.
>
> Ja po aferze TPSA<->POL34 poleciłbym każde łącze jako lepsze od TPSA,
> byle tylko osiedlówka nie była wpięta do TPSA. Za takie zagrywki TPSA
> należy się dożywotni bojkot.

Stary, znam kilka osiedlówek, wszystkie sprzedają dostęp za 50 zł i
nadaje się on do ściągnięcia poczty między 08:00 i 12:00 i 02:00 i
06:00. Sprzedają też wyższe przepustowości, ale różni się to ceną
(tylko). Dla mnie zrywanie sesji SSH co 10 minut i lagi 500-800ms są
nieporozumieniem i dyskwalifikują jakąkolwiek osiedlówkę.

A co to jest sieć osiedlowa, nawet nie taka do końca amatorska (DSL i
20 userów na nim wiszących)? Np. u mnie to był Polpak 2Mbps i 300
mieszkań. Zajebiście, nie?

> Nie mówiąc o tym że po takich akcjach nigdy nie wiadomo kiedy znowu na
> coś takiego gdzieś wpadną. Od tego bagna jakim jest TPSA radzę się
> trzymać daleko, nawet 64k za 100 PLN w osiedlówce (byle wpiętej gdzie
> indziej niż TPSA) jest lepszą ofertą niż neostrada, bo może się okazać
> że ze "wspaniałego" 512 kbps pewnego dnia będziesz z interesujących
> Cie miejsc wyciągał 5 kbps.

Na razie widzę, że wszędzie ciągnę z przyzwoitą prędkością i nic więcej
mnie, jako klienta, nie obchodzi. Jako osobę świadomą problemów
polskiego Internetu obchodzi, ale teraz piszę z pozycji klienta. A z tej
pozycji i mojego doświadczenia (2x SDI przez dwa lata, teraz 2x Neo512) jestem
zadowolony z TP S.A.

--
Samotnik
www.zagle.org.pl   - rejsy morskie