Re: TKTelekom dokleja jakieś info o wirusie przy sesji POP!

Autor: Miernik <miernik_at_ctnet.pl>
Data: Tue 15 Jun 2004 - 14:40:09 MET DST

Tomasz Paszkowski <acidNO@spame-wro.net> wrote:

> [...]

Oni skanują sesję POP3 a nie SMTP...

A i tak wszystkie śmiecie zatrzymuje Spamassassin co go zaisntalowałem
na serwerze tym co POP3, a w ogóle nigdy nie podłączałem się do tego
łącza czymkolwiek innym niż Debian GNU/Linux.

> No możliwe, ale rozpoczynający wątek powinnien po prostu do chłopaków z
> TKTelekom zadzwonić a nie bić piane tutaj ;-)

Musiałbym doładować heyah, a więc na razie przełączyłem się na Futuro.

--
    Miernik         _________________________  xmpp:miernik@amessage.info
___________________/__ tel: +48888299997 __/      mailto:miernik@ctnet.pl