Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 20:25:22 MET

Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
kiedy to Krzysztof Ceglinski posłał(a) w świat wiadomość
<c1fjuq$30k4$1_at_news.atman.pl>

> Problemem jest to ze gdy polski ISP dociera do sieci TP laczem
> miedzynarodowym (znacznie lepszym dla niego ekonomicznie) ma prawie
> pewnosc ze jego ruch zostanie przez TP zdegradowany. I to stawia
> polskich ISP w znacznie gorszej sytuacji niz ISP z Czech czy z dowolnego
> innego kraju.
> Nie zdziwcie sie wiec gdy niedlugo po polskie tresci bedziemy siegac za
> granice i bedzie niezle jesli zagranica bedzie tylko 'teoretyczna' tak
> jak teraz robi to tlen.pl....

I co wtedy zrobią Crowley, Energis i inni?
No dobra, nabijam się, bo np. Energis dociera do Kowalskiego przez Onet
Konekt. ;-D

Może polscy providerzy zamiast płacić za przesłanie danych spod Pałacu
Kultury do centrum Katowic 2000 zł zapłacą 100 zł a "zaoszczędzone 1900 zł
dostanie TP?

Nikt nie narzeka na np. dwa tysiące zł dla GTS za transfer "hurtem" z
Warszawy do największych miast, a wszyscy chcieliby, żeby potem te "gazety
i mleko" roznieść pod drzwi w miasteczkach i wioskach - najlepiej
oczywiście za darmo.

BTW NMSP
http://www.futuro.pl/news.php/id_news/118/rok/2004
2004-02-17
Kolejna stacja bazowa w sieci Futuro
Z przyjemnością informujemy, że w dniu 15 lutego uruchomiliśmy drugą stacją
bazową w aglomeracji śląskiej. Nowa stacja bazowa pozwoli nam dotrzeć do
m.in.: Będzina, Sosnowca, Dąbrowy Górniczej, Siemianowic Śląskich,
Mysłowic, Czeladzi, Jaworzna oraz części Katowic. Tym samym obecny obszar
zasięgu na terenie śląskiej aglomeracji znacznie się powiększył.
Mamy nadzieję, że w ten sposób będziemy mogli dotrzeć do firm, które do
niedawna nie mogły skorzystać z naszych usług.

Hurra! Docierają już nawet do części Katowic!
W firmach, które "do niedawna nie mogły skorzystać z usług Pro Futuro"
strzelają korki od szampana.
Futrzaki przekalkulowały, że opłaca się jednak postawić drugą stację bazową
w pięciomilionowej aglomeracji śląskiej - szok!
Teraz tylko bezpłatna wymiana ruchu obydwu stacji bazowych ze wszystkimi
Neostradami w regionie i będzie dobrze.

A może by tak jakąś ustawę?
Ze swojego abonamentu Neo będę obowiązkowo płacił Pro Futuro 10 zł/m-c to
postawią na Śląsku nawet i trzeci maszt?

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,