Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Tue 24 Feb 2004 - 22:00:41 MET

Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
<c1g9gl$306$1_at_news2.ipartners.pl>

> ales sie uczepil ...
Tak, jak inni uczepili się dostępu "do ludności", który TP mam im za darmo
zapewnić. Tzn, nie za darmo, bo nie ma darmowych obiadów, tylko moim
kosztem w postaci choćby wyższej opłaty instalacyjnej albo abonamentu.

> rozumie ze wszyscy providerzy "dla ludnosci"
> powiedzielize nie beda podpinac nowych klientow bo nie !
Ich oferty nie mam i nie zanosi się, bym otrzymał.
Hallo, Chello! Mam w pokoju wasz kabelek.

> moze doczytaj do konca a potem komentuj ?
> futuro od dawna dziala w katowicach, zadzwon do nich i powiedz ze chcesz od
> nich lacze, podejrzewam ze nie odmowia, to samo zreszta i GTS itd.
Ależ jasne - od tygodnia mogę zadzwonić nawet z Będzina, Sosnowca, czy
Mysłowic (to sąsiednie miasta wokół Katowic).

> moze fundniesz im kolejna baze ?
Zafunduję bazę z abonamentu za Neo?

> przeciez to sa grosze nie liczac czasu jaki
> jest potrzebny zeby pozalatwiac wszelkie zgody itd
> ale nie masz o tym pojecia ale za to potrafisz krzyczec ...
A infrastruktura do kilkunastu tysięcy Neostrad to za symboliczną złotówkę
w ramach demobilu do kraju przyjechała?

> podobno nie potrzebny i wystarcza ci intranet ;-)
Mnie wystarcza "intranet TPNET" i komercyjne portale, a do tego świetne
dojście do światowego Internetu - ja nie płaczę na polipie, że znów "mój
ruch" przyblokowano.

> nikt w tym ci nie przeszkodzi, mozesz sponsorowac kogo chcesz :-)
I tak oto m.in. tą wiadomością sponsoruję jedynego providera na mojej
ulicy.
Czas wysyłania: 1 sekunda.
Jedna sekunda z miesięcznego abonamentu dla TP ze specjalną dedykacją: "By
się Futrzakom poszczęściło i mieli u nas nie dwa maszty na pięć milionów
mieszkańców, a pięć. Jedna stacja bazowa na milion mieszkańców - to jest
to". :-)

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,