Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 10:25:58 MET

Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
<c1gf42$64t$1_at_news2.ipartners.pl>

> acha, a wiec lepiej jak m.in twoja kasa napycha kieszenie francuzow niz ma
> isc na rozwoj, fajnie ;-)
Na rozwój Crowleya, czy też może Energisa?
Każda z firm, jak kot Kargulów, z centralnej Polski, z miasta Łodzi
pochodzi?

> mowilem o innych operatorach ale widze ze swiata oprocz chello nie widzisz a
> reszta jest z zalozenia beee
Kabelek Chello mam w mieszkaniu. By zobaczyć kabelek Netii musiałbym
wyjrzeć na korytarz. Nie chce mi się o tej porze ruszać z fotela - niech
już będzie, że Netia na korytarzu na dziś "jest be". Ale dziś rano
spojrzałem łaskawszym wzrokiem na jej kebelek. :-)

> no to juz cie nie rozumie, najpier placzesz ze nikt oprocz tp sa nie chce
> cie podpiac, teraz zle ze jednak sa inni .... zdecyduj sie moze, jak by ci
> bylo malo to pewnie crowlay tez siegnie ;-)
Płacę 150 zł za pół megabita z takim samym CIRem. Zapraszam przedstawiciela
handlowego (nie musi być z Crowleya).
Tfu, na psa urok! Ja tu kraczę, a jutro stanie mi u drzwi crowleyowska
załoga G. :-)

> skoro nalegasz ;-)
Jeden grosz już zaoferowałm. :-)

> ta infrastruktura to kanalizacja i kableki a wiec to co tp juz miala od
> dawna i nawet to jak i inni sfinansowali, o to jest cala dyskusja
Gdyby nawet cofnąć się do historii, kiedy to pod Grunwaldem Wielki Mistrz
Bertrand Le Guern rycerstwem zakonnym dowodził, to pewnie by się okazało,
że konkurencji z powodu wcześniejszych działań Wielkiego Zakonu ciągle jest
poszkodowana i ma nierówną pozycję na starcie.

> a co, nie przyblokowano ?
Było słychać, jak się niejaki Allegro krztusi, ale ktoś go klepnął mocno w
plecy i od razu odnalazł się na właściwej pozycji. ;-)

> znowu kategoria "mam klapki na oczach i jest mi dobrze"
> baza ma dany zasieg, widac pokrywa ladnie teren, cos nie tak ?
No przecież się chwalą, że teraz mają w zasięgu *większy* obszar.
No i zawsze to lepiej, kiedy stoją dwie bazy na 5 milionów mieszkańców, a
nie jedna.
Aha, ilu do takiej jednej bazy mogą podpiąć klientów?
Katowice i okolice, to pagórkowaty teren (o pół godzinki drogi leżą
Beskidy) a wieżowców też trochę pobudowano.

BTW, to teraz, kiedy już dwie takie bazy będą mieli, to sobie sami tę
wojenkę z Tepsą wygrają.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,