Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Fri 27 Feb 2004 - 09:54:33 MET

Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
kiedy to mathom posłał(a) w świat wiadomość
<c1kpml$9ru$1_at_nemesis.news.tpi.pl>

> Wybacz, ale chyba nie znasz realiów tego rynku ... Producenci nie mają
> wyboru - muszą być obecni w marketach - bo te praktycznie zmonopolizowały
> rynek fmcg w polsce, a co za tym idzie dyktują warunki - podobnie jak tepsa.
Znam, ale póki nie powstaną polskie wielki sieci handlowe, to nic się nie
zmieni. A nawet kiedy powstaną to i tak przyjmą podobny model działalności.

> Czy taki rynek sobie wymażyłeś ?
> Zdominowany przez kilka silnych kapitałowo firm i wysysających z otoczenia
> wszystko co się da nie dając pozwalając się tak na prawdę nikomu rozwinąć ??
Szansą - imo- był M.IN. boom internetowy. Tylko, że para poszła w loga i
dzwonki z domieszką sex-chatów, a zebrana forsa inwestorów rozpłynęła się.

> A "wielkopłytowe" społeczeństwo i tak wie swoje...
I głosuje swoimi pieniędzmi.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,