Re: NETIA ADSL

Autor: Krzysztof Ceglinski (krzysztof_ceglinski_at_idg.com.pl)
Data: Wed 25 Feb 2004 - 09:16:34 MET

Janusz - Vahanara wrote:
> Nastał nam piękny 24 luty 2004 roku,
> kiedy to Krzysztof Ceglinski posłał(a) w świat wiadomość
> <c1fjuq$30k4$1_at_news.atman.pl>

> I co wtedy zrobią Crowley, Energis i inni?
> No dobra, nabijam się, bo np. Energis dociera do Kowalskiego przez Onet
> Konekt. ;-D

Hmm myslalem ze dyskutujemy bez takich smiesznych stwierdzen - przeciez
Energis to nie tylko calkiem pokazna ilosc VISP'ow

> Może polscy providerzy zamiast płacić za przesłanie danych spod Pałacu
> Kultury do centrum Katowic 2000 zł zapłacą 100 zł a "zaoszczędzone 1900 zł
> dostanie TP?

Hmmm??? Moglbys przyblizyc swoj tok rozumowania? Sugerujesz ze TP daje
gdzies tranzyt na linii Warszawa-Katowice za 5% tego co inni polscy ISP???

> Nikt nie narzeka na np. dwa tysiące zł dla GTS za transfer "hurtem" z
> Warszawy do największych miast,

??? Hmm ciekawe ale te 2kPLN to chyba z tranzytem do sieci TP bo AFAIK
bez tego jest ZNACZNIE taniej.

> a wszyscy chcieliby, żeby potem te "gazety
> i mleko" roznieść pod drzwi w miasteczkach i wioskach - najlepiej
> oczywiście za darmo.

Hmm albo nie rozumiesz albo udajesz ze nie rozumiesz. Nie musi byc darmo
- 'wystarczy' ze cena nie bedzie odbiegala od innych cen na rynku. +
podkreslam chodzi o to zeby TP nie ubijala ruchu z Polski na laczu
miedzynarodowym.

> BTW NMSP
> http://www.futuro.pl/news.php/id_news/118/rok/2004
> 2004-02-17

Hmm. Jaki to ma zwiazek z moja wypowiedzia???

--
pozdrawiam,
Krzysztof Ceglinski