Re: NETIA ADSL

Autor: Janusz - Vahanara (vahanara_at_olimp.gapp.pl)
Data: Thu 26 Feb 2004 - 18:30:56 MET

Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
kiedy to Yacho posłał(a) w świat wiadomość
<c1jf9u$l7h$1_at_nemesis.news.tpi.pl>

> Zapominasz tylko o jednym - jeszcze kilka lat temu cala infrastruktura TPSA
> byla infrastruktura PANSTWOWA - UFUNDOWANA PRZEZ OBYWATELI
An następnie sprzedana prywatnej firmie. Wcale nie takie małe znów
pieniążki ze sprzedaży zasiliły budżet RP, czyli... wróciły do obywateli.

> i teraz nastepuje paradoks - tepsa kaze placic
> PANSTWOWYM operatorom (tak to nazwjmy) za dostep
> do PANSTWOWEJ infrastruktury
Za dostęp do *prywatnej* infrastruktury.

> nie mow tu tylko
> jak pilnie tepsa to konserwowala i wymieniala
> na nowe bo o ile jest do wymiany w kabelkach miedzianych ?
[ciach resztę żali]
Masz uwagi co do wyceny TP? Zbyt tanio, z może zbyt drogo wyceniono jej
majątek? Polityczne i gospodarcze "afery" to nie problem polskiego
internetu.
FUT alt.pl.samoobrona, alt.pl.radiomaryja, alt.pl.ligapolskichrodzin

> Tepsa systematycznie buduje internetowe getto - w historii wiele pomyslow
> gett bylo i cale szczescie niewiele przetwalo
> - mam nadzieje ze i tym razem tak bedzie ;)
"Mieszkańcy" postzregają to jako nowoczesne, wygodne osiedle, położone
niedaleko autostrady 15 Gbps na cały świat.

Janusz - Vahanara
Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,