Re: Polpak peering POL-34

Autor: Wojciech Myszka (myszka_at_norka.eu.org)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 20:08:46 MET

On Fri, 23 Jan 2004 18:19:00 +0000 (UTC), "kazdy.moze cos.napisac"
<kazdy.moze.cos.napisac_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:

>Czy Polpak moze sie oficjalnie zgodzic na bezplatny peering z POL-34?
 [...]
>Czy POL-34 i MANy moga oficjalnie zadac/zgodzic sie na bezplatny peering z
>Polpakiem?
 [...]
>Czy mozna cos zrobic z (za)wysokimi cenami Polpaku?
 [...]
>Czy mozna cos zrobic z problemami POL-34?
 [...]
>co wy na to?

 Niezłe, niezłe.

 Niespecjalnie mi się podoba, że nie zechciałeś się podpisać
 (a z nikim to nie warto dyskutować), ale niech tak będzie...

 Ja bym do tych rozważań dodał jeszcze jeden aspekt techniczny:

 A co by się stało gdy w żadnym miejscu w Polsce nie będzie
 bezpośredniego połączenia sieci akademickich z Polpakiem?

 Oraz jeden aspekt polityczny:

 Jak to powinno wyglądać z punktu widzenia naszych "Narodowych
 Interesów" (cokolwiek to znaczy i jeżeli coś takiego istnieje)?

--
Wojtek ---(___C'>