Re: Polpak peering POL-34

Autor: kazdy.moze cos.napisac (kazdy.moze.cos.napisac_at_WYTNIJ.gazeta.pl)
Data: Fri 23 Jan 2004 - 21:07:07 MET

Wojciech Myszka <myszka_at_norka.eu.org> napisał(a):

> Niespecjalnie mi się podoba, że nie zechciałeś się podpisać
> (a z nikim to nie warto dyskutować), ale niech tak będzie...

przepraszam

> Ja bym do tych rozważań dodał jeszcze jeden aspekt techniczny:
>
> A co by się stało gdy w żadnym miejscu w Polsce nie będzie
> bezpośredniego połączenia sieci akademickich z Polpakiem?

Na krotka mete MANy/POL straca czesc klientow komercyjnych (tych, ktorym
kulawy dostep do Polpaku bedzie przeszkadzal). A pozniej ktoras ze stron
zacznie widziec, ze traci znaczenie i pieniadze i ktos komus zacznie placic.
Albo zostanie zawarty jakis inny, nikogo nie satysfakcjonujacy kompromis.

> Oraz jeden aspekt polityczny:
>
> Jak to powinno wyglądać z punktu widzenia naszych "Narodowych
> Interesów" (cokolwiek to znaczy i jeżeli coś takiego istnieje)?

(wreszcie jakies proste pytanie) Wiecej Internetu w kazdej postaci, wiecej
konkurencji na rynku. Jak beda nizsze ceny, a wiecej kasy w kieszeni, to i
student w akademiku nie bedzie piszczal, ze mu 30zl miesiecznie zal na net. W
koncu za komorke placi sie wiecej.

hej