Poznań Internet Exchange ??

Autor: mathom (mathom_at_pifpaf.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 20:38:26 MET

Wobec zainstniałej sytuacji i tak na prawdę niewielkiej naszej siły
przetargowej wobec ISP proponuję stworzyć coś na kształt WIX'a i wspólnie
walczyć ze zmową cenową i monopolem. Lokale są, chętni też pewnie by się
znaleźli. Z tego co wiem ICP chciał coś takiego już zrobić.
Dzisiaj rozmawiałem z kilkoma z Was - wszyscy uciekają z MAN'a - tworzą się
"komuny łączowe" itd. itp. Może by tak zrobić wreszcie coś porządnie i
wspólnie zamiast rozbijać się na małe grupki, które od wielce wielmożnego
GTS'a "negocjują" biedne 1000 zł / MBIT. Ta cena i tak jest chora, a IP nie
ufam i nie jestem przekonany co do ich łącz. Allegro z tego co wiem wynosi
się do TK, która współdzieli bramkę ATMana z Crowleyem i innymi firmami. Ta
bramka juz pada - pingi potrafią w trakcie dnia skakać do 60 ms ... co
będzie jak jeszcze przypnie się tam ten poznański potentat ??!!

Czekamy na propozycje i proponujemy jedno wspólne spotkanie ludzi na
poważnie zainteresowanych taką inicjatywą w przyszłym tygodniu gdzieś w
Poznaniu.

kontakt :
Adam Grześko : 609 576 886 morel_at_pifpaf.pl
Tomasz Formanowski : 604 619 970 mathom_at_pifpaf.pl

--
pozdrawiam
Mathom