Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Wed 21 Jan 2004 - 21:33:21 MET

On Wed, 21 Jan 2004, mathom wrote:
> Wobec zainstniałej sytuacji i tak na prawdę niewielkiej naszej siły
> przetargowej wobec ISP proponuję stworzyć coś na kształt WIX'a i wspólnie
> walczyć ze zmową cenową i monopolem. Lokale są, chętni też pewnie by się
> znaleźli. Z tego co wiem ICP chciał coś takiego już zrobić.

Chcielismy, to prawda - i juz prawie ze sie udalo, ale w ostatniech chwili
wszyscy "podstawowi gracze" sie wyprowadzili z Poznania i projekt
umarl smiercia naturalna.

Nie mniej jednak, my jako ICP jestesmy wciaz otwarci na tego typu
wspolprace.

Wojtek

--
ICP network administrator
tel: +48-61-8861-163  fax: +48-61-8861-155