Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Grzesiek Pawelski (gpawelsk_at_elka.pw.edu.pl)
Data: Thu 22 Jan 2004 - 15:08:53 MET

On Wed, 21 Jan 2004, mathom wrote:

> Wobec zainstniałej sytuacji i tak na prawdę niewielkiej naszej siły
> przetargowej wobec ISP proponuję stworzyć coś na kształt WIX'a i wspólnie
> walczyć ze zmową cenową i monopolem. Lokale są, chętni też pewnie by się
> znaleźli. Z tego co wiem ICP chciał coś takiego już zrobić.

Ciekawe czy zrobiliscie analize ile (ilosciowo i procentowo)
ruchu wymieniacie miedzy swoimi sieciami.
I jak wprowadzenie NAPa lub prywatnych peeringow wplynie na
wasze koszty i poziom satysfakcji klientow, a co za tym idzie
na zarobione $.

Pzdr,
Grzesiek

PS. bardzo lubie Poznan, bywam tam co tydzien, a PCSS ma fajna
serwerownie