Re: Poznań Internet Exchange ??

Autor: Michal Gawrylczyk (michal.gawrylczyk_at_gts.pl)
Data: Wed 21 Jan 2004 - 23:27:12 MET

Misiu wrote:

> Ty chyba z TEPSY jestes bo to co gadasz to bzdury, Zobacz sobie na
> Polske i na inne kraje wtedy zrozumiesz, MAN byl najbardziej uczciwy
> wobec uzytkownikow, moj znajomy co mieszka w stanach placi 30 $ za
> 3Mbit wiec pomysl kilka razy zanim cos powiesz, bo to co piszesz to
> bzdury
>
> ICPNet ma o wiele taniej i piekna serwerownie niech sie TPSA w***,
> naglosnimy sprawe i zobaczymy co sie bedzie dzialo

Nie za bardzo mam ochote na dyskuje na takim poziomie. A co
do cen to pokaz mi gdzie mozna kupic w stanach lacze 3Mb dla
operatora za 30$.

Co do MANow, to niedawno byla dosc dluga i ciekawa dyskusja
na ten temat - wybierz sie do archiwum i poczytaj co niektorzy mieli
do powiedzienia.

No i chetnie zobacze co wyjdzie z Twojego naglasniania sprawy ;-)

Michal