Re: POZMAN-TEPSA - ping teraz dobry - duże pl

Autor: fanthom_at_icpnet.pl
Data: Wed 21 Jan 2004 - 21:19:45 MET

On Wed, 21 Jan 2004, Przemyslaw Frasunek wrote:

> No a jak ma byc, skoro Neostrada jest asymetryczna oraz przeznaczona
> dla uzytkownika koncowego? O to chodzilo, w kwestiach biznesowych,
> TPSA glupia nigdy nie byla.

Wiec dlaczego piszesz, ze (w skrocie) "Neostrada musi sie zwrocic
z peeringow" ?

> Jakos nie wyobrazam sobie sytuacji, w ktorej jakas firma wypina sie na
> TPNET. Widac chociazby po sprawie uczelnianej i rozsierdzonych
> uzytkownikach sieci akademickich, ktorzy nie moga sie do nich dobic
> z domowych Neostrad.

T.zw. Uzytkownicy akademiccy (w skrocie) studenci maja ostatnio
coraz mniej "do gadania" na uczelniach, gdyz coraz bardziej
utrudnia im sie dostep do sieci, uzasadniajac to przeroznymi
problemami.

Wojtek

P.s.
Osoby, ktore wiedza gdzie ja m.in. pracuje wiedza o czym mowie ;>