Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Paweł Małachowski (pawmal_at_to-i-tak.niewazne)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 21:20:33 MET

On Wed, 17 Dec 2003, Feanor wrote:

> Nie działa 90% interesujących mnie serwisów i jeżeli to się szybko nie
> zmieni zażądam wypowiedzenia umowy i wynoszę się do konkurencji.

Przecież nikt nikogo pod pistoletem nie zatrzymuje, skoro jest
konkurencja, to w czym problem?

> Tymczasem od jutra stanę się ich najbardziej upierdliwym klientem w
> historii(dzisiaj niestety infolinie wyłączyli więc będę musiał się przejść
> do nich osobiście).
> Na szczęście tak się składa ze będę miał teraz sporo wolnego czasu żeby im
> życie zatruwać.

Wspaniale, ja takich `klientów' pozbywam się z przyjemnością, ciekawe,
jak BOK Tepsy.
Zamiast marnować wspomniany czas na bezsensowne przepychanki z kimś,
kto nie jest właściwym adresatem żali, lepiej byłoby przeanalizować,
kto i gdzie odfiltrowuje ruch z nowoprzyznanych podsieci i monitować
tamtych administratorów. No, ale do tego potrzeba odrobiny wiedzy,
pieniactwo to za mało.

--
http://rtfm.bsdzine.org/
http://groups.google.pl/