Re: Neo - nie dzialaja niektore polaczenia

Autor: Feanor (nospam_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 17 Dec 2003 - 20:11:44 MET

> Nie sadze, j/w.
Chcesz powiedzieć ze podpisałem roczną umowę na jakaś hybrydę stałego
łącza??
Nie działa 90% interesujących mnie serwisów i jeżeli to się szybko nie
zmieni zażądam wypowiedzenia umowy i wynoszę się do konkurencji.
Tymczasem od jutra stanę się ich najbardziej upierdliwym klientem w
historii(dzisiaj niestety infolinie wyłączyli więc będę musiał się przejść
do nich osobiście).
Na szczęście tak się składa ze będę miał teraz sporo wolnego czasu żeby im
życie zatruwać.

Pozdr.