Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: eXterminator (nvidia_at_wp.pl)
Data: Wed 29 May 2002 - 23:26:56 MET DST

witam

mam internet przez kablowe
mam modemik w domku ktory laczy sie do kompa z predkoscia 1mb

kablowa ma ograniczenie do 512 kb. rozumiem tu wszystko i sie zgadzam, 65 kb
jest nawet dosc czesto
mam pytanko do expertow, czy taki admin mojej sieci jest w stanie wylaczac
ograniczenie 512kb np w godzinach nocnych ? i kolejne pytanie po co te
ograniczenia sa ? czy nie lepiej by bylo gdyby ich nie bylo? prawie zawsze
mam maxymalny transfer a w nocy to w 95% (to dziwne ale zaraz wyjasnie
dlaczego, chyba:-)

kolejne pytanka
podejrzewam ze admin lekko przyblokowal transfer danych przy uzyciu
programow p2p (kazaa, galaxy,grokster,direct connect itp) leci prawie zawsze
jakies 0.5kb :-(( a kiedys szlo pod 60kb (dzieki temu strony chodza na
prawde super szybko ale ja wole sciagac giery z Direct Connect niz zeby mi
sie strony w sekunde wczytywaly)

jak moge sprawdzic czy rzeczywiscie admin cos ograniczyl ? (o ile sie nie
myle to tu chodzi o zablokowanie jakos portow ktorymi sie komunikuja te
programy)