Re: Net przez kablowe. kilka pytan odnosnie ograniczen

Autor: Sebastian W (sebaw_at_interia.pl)
Data: Thu 30 May 2002 - 22:22:10 MET DST

szczerze mowiac to bardzo watpie, zeby administrator sieci kablowej blokowal
jakies porty. Wydaje mi sie to conajmniej dziwne, tym bardziej, ze nie
jestes userem w jakies ,,trzepakowej" sieci osiedlowej tylko w kablowce....
a to juz musi byc
jakas powazna firma z kapitalem i majaca dostep do wielu niezaleznych lacz
..
Pozdrawiam